www.drradeva-ag.com

Оборудване

Акушеро-гинекологичния кабинет е модерно оборудван с:

Кабинетът е оборудван с цялата необходима апаратура и разполага с пълния набор от инструментариум, помощна апаратура и консумативи, необходими за качествено обслужване на пациентката и за извършване на малки амбулаторни операции. Разполага с манипулационна и отделна чакалня.

• •   Конфортен акушеро-гинекологичен стол с възможности за извършване на малки операции. Стола има функционалност за автоматично повдигане и възможност за удобно наместване на тялото.

• •   Японски 3D ехограф FAKUDA DENSHI с цветен доплер от много висок клас и с допълнителен цветен монитор за пациентката. С него се извършва двумерна и триизмерна ехография. Апарата дава възможност за ранна диагностика на обемни процеси в малък таз и корем. Извършва се принтиране на пълен медицински рапорт, както и щателна морфология на плода. Информацията се съхранява на DVD,CD или USB памет по желание на пациентката.

• Цветен видео-фото-стерео-колпоскоп, даващ възможност  за по-точно диагностициране на възпаления на влагалището и маточна шийка (т.нар. ”течения” и ранички на маточната шийка), както и възможност, при желание от страна на пациента – да се наблюдава на мониторен екран болестния процес и неговото лечение.

• CRYODESTRUCTUR – на немската фирма ERBE CRYO - апарат, с който се извършва безкръвна конизация на маточната шийка, при наличие на:
    - предракови ранички у нераждали и раждали жени;
    - хронични инфекции в цервикалния  канал – т.нар. „течения” – безболезнен метод за лечение на хронични възпаления на маточната шийка и влагалището.